Monday, November 16, 2009

Akhirnya..

Alhamdulillah..
akhirnya berakhir sudah final exam..Bukan saje penat, malah emosi aku juga turut tak stabil sepanjang minggu exam. Pelbagai masalah merasuk fikiran. Kadang-kala masalah yang tak dipanggil masalah pun aku boleh fikir sampai jadi tension.. Namun, akhirnya semuanya selesai dengan baik.Alhamdulillah.
Hari ini aku mula mengemas barang2 untuk pulang ke rumah.HOOOYAAHH dan juga kemas barang2 untuk pindah ke Mahallah baru sem depan..Kali ni aku angkut semua novel bawak balik. Berat siot novel ni. Aku dah tahu berat tapi still gatal juga nak angkut semua bawak balik..Ish!Ish!..Menempat penyakit tak de vaksin betol la..
Hari ni juga aku basuh segala cadar, blanket dan towel aku. Takkan la aku nak angkut bawak balik jgk kan..Memang akan patah dua la bahu aku nanti.Hehe..Kalau tak sempat kering camane??Nak2 sekarang ni musim hujan. Suka-suki je hujan nak turun. Sekarang ni pun mendung je..Aku ada solution..Mestilah roommate merangkap sahabat baik aku Zimah yang akan jadi mangsa aku untuk angkat segala harta aku di ampaian kan..Macam tak biasa kan zimah???hehe...

1 comments:

puteri_kebayan said...

siap jemur kat bilik lg tu