Sunday, April 17, 2011

Pertemuan Selepas 13tahun

 Bersama guru kelas Darjah Satu Cempaka, Cikgu Asiah.
 Aku, Nurul Akma dan Wan Azlin
 Bersama pengantin baru..Ros Adlina dan suami

Aiman, aku, Azlin dan Rosmawati

Gambar di atas diambil bulan Februari yang lepas ketika aku menghadiri majlis perkahwinan rakan lama Sekolah Kebangsaan Kampung Sireh (SKKS), Ros Adlina. Betapa gembiranya dapat berjumpa rakan-rakan lama setelah hampir 13tahun tak berjumpa. Bukan itu sahaja, bahkan dapat berjumpa dengan guru kelas masa aku darjah Satu dan yang paling buat aku terharu ialah Cikgu Asiah masih lagi mengingati kami semua. memang aku sungguh2 terharu.. Terima kasih cikgu...

Rentetan dari itu, aku terus register new group di Facebook 'Reunion SKKS' untuk menemukan kembali rakan-rakan lama semasa di SKKS dahulu..Dan alhamdulillah semakin hari bilangannya semakin bertambah..Semoga suatu hari nanti, kami semua bakalan bertemu..

p/s: thanx buat Ros Adlina kerana kami dapat bertemu di majlisnya dan Aiman kerana sanggup jadi pak supirku..hehehe...

0 comments: