Monday, May 17, 2010

Selamat Hari Lahir..

Happy birthday buat Armiza...
Sebenarnya semalam birthday dia..tapi sebab Internet ni buat hal, baru hari ni aku dapat post benda ni..

Happy Birthday ya Miza..
Takde ape yang dapat kami bagi..hanya itu je yang kami mampu..
aku share duit beli kek 1 slice, hadiah n makanan2 lain..itu je la yang mampu kami buat utk raikan Miza..next time kite pergi celebrate kat mana2 k..tunggu Farha sama..

Buat Miza,
Semoga terus tabah dalam menghadapi dugaan dan rintangan dalam hidup ni..Miza kena tahu, bukan semuanya manis dalam kehidupan kita ni..Namun, bukan bermakna yang pahit itu harus dibuang..Pahit kan penawar..Jadikan ia pelindung dalam hidup kita..
We Love u...








2 comments:

nurielahi said...

salam k.izan...cantik r lampu tu;) madi tnye korang beli kt ne?ade wrna pink x?he....

ezannurhafiz said...

beli kat mana???rahsia..
wrna pink takde..merah ade..